wtorek, 12 lipca 2016

Zupa wiśniowa

Zdecydowanie nie są to moje smaki i chyba nigdy nie będą bo od dziecka nie lubię zupy owocowej. Mój mąż jednak bardzo lubi i specjalnie dla niego robię taką zupę, a z wiśni lubi najbardziej więc jest zawsze wiśniowa i koniecznie prosto z lodówki.


Zupa wiśniowa

1/2 kg wydrylowanych wiśni
1 łyżka kisielu wiśniowego
1/4 szklanki śmietany 30%
3-4 łyżki cukru
dodatkowo:
dowolny makaron
wykonanie:
Wiśnie zalać 3 szklankami wody, dodać cukier i zagotować, następnie gotować kilka minut, aż owoce zmiękną. Kisiel wymieszać z 1\4 szklanki wody i śmietaną, następnie wlać na gotującą się zupę i mieszając ponownie zagotować na koniec dodać szczyptę soli i ewentualnie dosłodzić do smaku ( ilość cukru zależy od naszych upodobań smakowych i kwaśności wiśni)
Gotową zupę wystudzić i schłodzić w lodówce, podawać z ugotowanym i też wystudzonym makaronem.




2 komentarze:

  1. Super zupka, mój mąż i dzieci uwielbiają, a ja jak już zrobię to zjem ;)piękny ma kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy

Wszystkie teksty i zdjęcia są mojego autorstwa i proszę ich nie kopiować bez mojej zgody