sobota, 21 maja 2016

Tort zwierzyniec :)

Był to jeden z najdziwniejszych tortów jakie miałam okazję zrobić, mama nie mogła się zdecydować co ma na nim być, więc na torcie stanęło wszystko co jej wpadło do głowy i co spodobało jej się na innych torcikach :) W efekcie końcowym powstał wielki misz - masz czyli mały zwierzyniec i nie wiem co solenizantka na niego powiedziała, ale mama była zachwycona.
Kiedy wiele lat temu ja gościłam na takich urodzinach u jej ojca to nawet mi do głowy nie przyszło, że po latach będę robić coś takiego dla jego córki, życie jednak nas lubi zaskakiwać.





2 komentarze:

  1. Gratuluję kunsztu artystycznego - zwierzątka wyszły Ci fantastyczne! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczyna która dostała ten tort była nim zachwycona :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy

Wszystkie teksty i zdjęcia są mojego autorstwa i proszę ich nie kopiować bez mojej zgody