piątek, 19 lutego 2016

Chrupiąca sałatka

Szybka sałatka z wszystkim co chrupie czyli seler, kukurydza, papryka i kiełki :) robi się ją szybko i super smakuje.  Lubię taką sałatkę w towarzystwie ciepłych parówek :) tak wiem dziwne połączenie, ale ja lubię takie dziwadła czasami :)
Widziałam ostatnio jeden program kulinarny w którym sławny kucharz podsmażał kukurydze do sałatki i za diabła nie rozumiałam po co to robi, dzisiaj spróbowałem tego sposobu i już wiem co daje takie smażenie.


Chrupiąca sałatka 

1 słoik selera sałatkowego
1 puszka kukurydzy
1/2 czerwonej papryki
5 plasterków szynki konserwowej
5 plasterków sera żółtego
2 łyżki majonezu
dodatkowo:
kiełki rzodkiewki
przyprawy
Wykonanie:
Kukurydzę odsączyć z zalewy i podsmażyć na suchej patelni do momentu lekkiego zrumienienia i wystudzić.
Seler odsączyć z zalewy i dodać do przestudzonej kukurydzy, następnie dodać pokrojoną w kostkę paprykę oraz tak samo pokrojony ser i szynkę, dołożyć majonez, wymieszać i doprawić do smaku solą , pieprzem i szczyptą cukru.
W miseczce ułożyć na dnie liść sałaty lodowej i ułożyć porcję sałatki po wierzchu posypać sporą ilością kiełków.




http://dagoma.com.pl/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy

Wszystkie teksty i zdjęcia są mojego autorstwa i proszę ich nie kopiować bez mojej zgody