piątek, 8 maja 2015

Biała kiełbasa z grzybami

Jakiś czas temu oglądałam program kulinarny z Karolem Okrasą w którym właśnie przygotowywał taką kiełbaskę, pomysł bardzo mi się spodobał więc postanowiłam zrobić coś podobnego.
Okrasa miał to szczęście i przygotował do danie ze świeżymi grzybami ja musiałam się posiłkować mrożonymi, ale i tak wyszło bardzo smacznie.


Biała kiełbasa z grzybami

3 pętka białej kiełbasy
50 dag grzybów leśnych mieszanych u mnie mrożone
1 cebula
2 łyżki masła
1 szklanka śmietany 30%
przyprawy
zielona pietruszka
wykonanie;
Cebulę pokroić w kosteczkę i razem z grzybami udusić na maśle w trakcie smażenia grzyby puszczą troszkę wody, ale nie odlewamy jej. Na patelnię  dodać 1/2 łyżeczki suszonego tymianku, 1 łyżeczkę pieprzu ziołowego, kilka ziaren pieprzu kolorowego i 1 łyżeczkę jarzynki.  Kiełbasę obieramy ze skórki i kroimy w grubsze plastry. Do podsmażonych grzybów dodajemy śmietanę i pokrojoną kiełbasę,
wszystko razem dusimy do momentu lekkiego wysmażenia się śmietany i zgęstnienia sosu, przed podaniem posypać sporą ilością zielonej pietruszki.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy

Wszystkie teksty i zdjęcia są mojego autorstwa i proszę ich nie kopiować bez mojej zgody