poniedziałek, 9 marca 2015

Zupa z kukurydzą

Cały ranek się zastanawiałam co przygotować na obiad w drodze do szkoły po Hanię przyszła mi do głowy taka zupa i to był dobry pomysł bo zupa była smaczna. Dodatkiem do niej był ryż który dostałam jakiś czas w temu w paczce od firmy KUPIEC


Zupa z kukurydzą

2 udka drobiowe
1 marchew
1 pietruszka
kawałek selera
kawałek pora ( biała część )
1 puszka kukurydzy
przyprawy
dodatkowo:
2 woreczki brązowego ryżu
wykonanie:
Udka natrzeć solą, curry oraz pieprzem na patelni rozgrzać 2 łyżki oleju i obsmażyć je z dwóch stron, następnie przełożyć do garnka w którym będziemy gotować zupę. Marchew, pietruszkę i seler pokroić w "zapałkę ", por pokroić w plasterki  i obsmażyć na tłuszczu w którym smażyło się mięso, zalać wszystko litrem wody do garnka dodać 1 łyżeczkę jarzynki i 1/2 łyżeczki pieprzu ziołowego, przykryć i gotować do miękkości. Miękkie mięso wyjąć z garnka i obrać z kości następnie pokroić je w paseczki i ponownie dodać do zupy do garnka dodać też  kukurydzę ja odcedziłam ja z zalewy i całość jeszcze chwilkę razem gotować na koniec doprawić do smaku.
Ryż ugotować osobno w sporej ilości osolonej wody po odsączeniu z wody rozciąć woreczki i nałożyć ryz do talerzy zalać gorąca zupą i posypać po wierzchu zieloną pietruszką.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy

Wszystkie teksty i zdjęcia są mojego autorstwa i proszę ich nie kopiować bez mojej zgody