czwartek, 22 maja 2014

Obiad dla leniwych

Gorąco jak w lipcu w pracy kiepski dzień i buty mnie obtarły mam pęcherze jak banie, a do tego straszny leń mnie dopadł więc jak tutaj gotować obiad. Moja Hania mi pomogła podjąć decyzję w sprawie obiadu i tak dla mnie to był dzisiaj leniwy obiad, a dla niej obiad z przedszkola :)
Danie stare jak świat i wszystkim dobrze znane i na pewno  pyszne :)


Obiad dla leniwych 

40 dag makaronu np. świderki
50 dag truskawek
300 ml jogurtu naturalnego
2-3 łyżki cukru
Wykonanie:
Makaron ugotować w sporej ilości osolonego wrzątku i po odcedzeniu przełożyć do miski w której powinien lekko się przestudzić.
Truskawki po umyciu i oczyszczeniu pognieść widelcem, dodać jogurt i cukier do smaku, delikatnie wszystko wymieszać.
Przestudzony makaron polać sosem truskawkowym i przemieszać.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy

Wszystkie teksty i zdjęcia są mojego autorstwa i proszę ich nie kopiować bez mojej zgody