środa, 21 maja 2014

Mięciutkie ciasto z owocami

Kupiłam pierwsze krajowe truskawki i upiekłam pyszne ciasto :)


Mięciutkie ciasto z owocami

25 dag margaryny
3/4 szklanki cukru
2,5 szklanki mąki pszennej
4 jajka
2 łyżeczki proszku do pieczenia
dodatkowo:
1 szklanka pokrojonego rabarbaru
20 dag truskawek
Wykonanie:
Margarynę stopić i przestudzić. Jajka ubić z cukrem do białości, następnie ucierać na mniejszych obrotach i w trakcie ucierania dodać przesianą mąkę wymieszaną z proszkiem do pieczenia i płynny tłuszcz. Gładkie ciasto wylać do wysmarowanej tłuszczem formy około (20 cm na 30 cm) na cieście poukładać połówki truskawek i rabarbar wcześniej przesypany cukrem, aby puścił sok który trzeba odlać.
Ciasto piec w 180st. około 40 min po upieczeniu posypać cukrem pudrem.




2 komentarze:

  1. Uwielbiam ciasta ucierane. Piękne to wygląda.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. czegoś takiego mi właśnie potrzeba:)))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy

Wszystkie teksty i zdjęcia są mojego autorstwa i proszę ich nie kopiować bez mojej zgody