poniedziałek, 21 października 2013

Ucieraniec z jesiennymi owocami

Ciasto bardzo proste i smaczne, robiąc to ciasto zyskujemy możliwość ciągłych zmian bo o każdej porze roku mamy inne owoce sezonowe, a gdyby nam brakło świeżych owoców to zawsze możemy poratować się słoikami lub mrożonkami bo z tym też wychodzi pysznie.

Ucieraniec z sezonowymi owocami

Ciasto:
25 dag margaryny
2 szklanki mąki pszennej
3/4 szklanki cukru
2 łyżeczki proszku do pieczenia
1 budyń śmietankowy
4 żółtka
1 jajko
Dodatkowo:
śliwki u mnie z kompotu
jabłka
 cukier cynamonowy
Wykonanie:
Margarynę utrzeć z cukrem na gładki krem, następnie dodać żółtka oraz jajko i cały czas ucierać w trakcie dodać przesianą mąkę wymieszaną z proszkiem do pieczenia i budyniem.

Formę do tary wysmarować tłuszczem i wyłożyć  do niej ciasto na którym gęsto ułożyć cząstki śliwek, a pomiędzy nimi cząstki jabłek po wierzchu posypać cukrem cynamonowym.
Piekarnik nagrzać do 170 st i piec około 40 min po upieczeniu i wystudzeniu ja delikatnie po wierzchu polałam lukrem.





2 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy

Wszystkie teksty i zdjęcia są mojego autorstwa i proszę ich nie kopiować bez mojej zgody