piątek, 11 października 2013

Sałatka z papryką i curry

Taką sałatkę robię od wielu lat i jak w ubiegłym roku sobie odpuściłam to bardzo jej nam brakowało.

Sałatka z papryką i curry

2.20 kg poszatkowanej białej kapusty
80 dag czerwonej papryki
80 dag marchwi
60 dag cebuli
5 łyżek cukru
3.1/2 łyżki soli
1.5 szklanki octu 10%
2 szklanki oleju
1 litr wody
1 łyżka curry
Wykonanie:

Marchew zetrzeć na tartce z grubymi oczkami, paprykę  pokroić w paseczki, a cebulę w piórka, wszystko dodać do kapusty i przemieszać. Do poszatkowanych warzyw dodać sypkie przyprawy i płynne składniki, wszystko bardzo dokładnie wymieszać.
Sałatkę przełożyć od razu do słoików, zakręcić  i pasteryzować 30 min, następnie słoiki odstawić do wystudzenia i przechowywać w chłodnym miejscu.




5 komentarzy:

  1. Hej! Wygląda super i tak pewnie smakuje ale chyba się przejęzyczyłaś i chodziło Ci o białą kapustę ;)
    Sałatka dość łatwa i chyba ją zrobię, dziękuję za przepis :) POZDROWIONKA!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście masz rację ma być kapusta chyba byłam głodna jak pisałam :)

      Usuń
  2. Takiej jeszcze nie jadłam, a szkoda;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy

Wszystkie teksty i zdjęcia są mojego autorstwa i proszę ich nie kopiować bez mojej zgody