wtorek, 18 grudnia 2012

Ostatnie pierniczki

U mnie  było ostatnie pieczenie pierniczków dzisiaj z ciasta na piernik staropolski i udekorowanie ostatniej partii pierniczków upieczonych kilka dni temu z przepisu na ulubione pierniczki z tego samego przepisu zrobiłam też przekładane marmoladą gwiazdki.


Obok gwiazdek premierowa choinka z piórek, dzieło Emilki, a podpatrzone u Ewy :)



Pierniczki staropolskie:)


Słoik ma pojemność 5 litrów, pierniczki były pieczone trzy razy i widać ile ich zostało :) mam nadzieję, że do Świąt zostanie choć kilka  sztuk:)


Takie pierniczki zrobiły własnoręcznie moje małe gwiazdki dla Świętego który  zostawi im prezenty pod choinką, a jemu zaś przybędzie cm w pasie:)

I tak na koniec jeszcze zdjęcie jednych z ostatnich kartek wykonanych dla naszych znajomych













Jeszcze muszę się pochwalić jaką słodką przesyłkę dostałam do spróbowania i przetestowania od firmy Dan Cake, zaraz po Świętach zadziałam w kuchni zrobię coś pysznego:)













1 komentarz:

  1. Przecudowne ciasteczka:)
    zapraszam do siebie :)
    http://kuchareczkamala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy

Wszystkie teksty i zdjęcia są mojego autorstwa i proszę ich nie kopiować bez mojej zgody