sobota, 3 listopada 2012

Śniadanie :)

Śniadanie to temat bardzo szeroki i w tygodniu kiedy czas nas goni jemy coś na szybko lecz jak przyjdzie sobota, niedziela  czy dzień wolny to możemy sobie już pozwolić na coś innego. Ja dzisiaj miałam ochotę na takiego omleta, tak na prawdę to śnił mi się od 2 w nocy i z samego rana zabrałam się za działanie. Ból zaspokojony czymś pysznym więc można zaczynać dzień, omlet wyszedł mięciutki, a jednocześnie chrupiący i pachnący:)


Omlet z grzankami 

2 kromki lekko czerstwego chleba 
1 łyżka masła 
3 jajka 
2 łyżki mleka 
1 łyżka mąki 
szczypta bazylii 
sól 
pieprz 
Dodatkowo: 
1 duży pomidor 
cebula 
Wykonanie:
 Chleb pokroić w małą kostkę i zrumienić na maśle w miseczce ubić jajka z dodatkiem mleka i przypraw, następnie dodać mąkę.
 Masą jajeczna zalać zrumieniony chleb i smażyć kilka minut lekko unosząc boki, aby płynne jajko mogło spłynąć na spód. 
Usmażonego omleta ostrożnie przełożyć na talerz na połowie ułożyć plasterki pomidora i dowolną ilość cebulki, posypać przyprawami, przykryć drugą częścią omleta i od razu podawać. 


2 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy

Wszystkie teksty i zdjęcia są mojego autorstwa i proszę ich nie kopiować bez mojej zgody