niedziela, 25 listopada 2012

Miła niespodzianka


Spotkała mnie dzisiaj bardzo miła niespodzianka za którą bardzo dziękuję Ewie z bloga http://ewa-wkuchni.blogspot.com/ bo to właśnie ona nominowała mój blog do Liebster Blog Award taka nominacja jest dla mnie nagrodą za czas jaki poświęcam na prowadzenie bloga i dzięki niej wiem, że chyba robię to dobrze.

Zasady
Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechniania. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który nominował Ciebie :) 

I pytania jakie ja otrzymałam od Ewy
1.Bloguję  bo...                                                                                                                                         
- bo bardzo to lubię, sprawia mi to ogromną radość , a komentarze zostawiane mają dla mnie ogromne znaczenie, dzięki nim wiem, że to co robię ma sens.

2. Ulubiona potrawa  
- to bardzo trudne pytanie gdyż lubię bardzo dużo rzeczy

3. Gdybym mogła określić jednym słowem swoją kuchnię  
 - było bo to słowo Misz-masz , gdyż jest w niej wszystko

4. Na jakie blogi kulinarne zaglądasz najczęściej  
 - nie mam takiego ulubionego, zaglądam tam gdzie mnie coś zainteresuje 

5.Cz zaglądasz na blogi o tematyce nie związanej z kuchni
 - zaglądam zwłaszcza na te które są związane z pracami ręcznym

6.Gdybyś miała jechać na wyspę bezludną to z kim                                                                      
- najfajniej było by z fajnym facetem, ale wystarczyłby mi mój mężuś :)  
                                      
7.Co jest dla ciebie najważniejsze  w życiu 
 - moja rodzina   
                                                                                                                                   
8. Co robisz jak już wyjdziesz z kuchni  
- dużo fajnych rzeczy choć zdarza mi się lenić :)   
                                                                         
9. Czy jesteś osobą zmienną  czy też nie
 - przyzwyczajam się do miejsc, rzeczy i ludzi choć to czasem komplikuje mi życie    
                
10. Kim chciałaś zostać jak byłaś mała  
- mamą :)                                                                                                                                  


A to pytania jakie ja zostawiam :)

1.Ile czasu wytrzymałabyś bez gotowania żywiąc się tylko w barach ?                                             
2. Czym jest dla Ciebie blog  ?
3. Gdyby ktoś kazał ci wybrać tylko jeden owoc i warzywo to co byś wybrała ?
4. Jesteś osobą rozrywkową czy bardziej domatorem ceniącym swój domowy azyl ?
5. Brzydzę się....
6. Gdyby ktoś zorganizował u Ciebie ( w Twojej okolicy) spotkanie z blogerami czy to by Ciebie zainteresowało ?
7. Jaka pora roku jest Twoją ulubioną i za co ją lubisz ?
8. Ile potraw byś wymyśliła mając nadmiar kapusty?
9. Czy piekąc ciasta ważny jest dla Ciebie smak czy liczy się też wygląd ?
10. Jak przyjmujesz krytykę ?

A to blogi które ja nominuję, wszystkie są piękne i smaczne, zaglądanie na nie to sama przyjemność


Jeszcze raz dziękuję wszystkim zaglądającym do mnie i zapraszam do zabawy Iwona

                            
                                                                                                                

                 
                                                                                                          
                          

                                                                                                              









                                                                     

                                                                                                                                

                                                                                                                          

4 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy

Wszystkie teksty i zdjęcia są mojego autorstwa i proszę ich nie kopiować bez mojej zgody