niedziela, 9 września 2012

Pan Karp

Milicz to miejscowość kojarzona z karpiem i właśnie dzisiaj Pan Karp ma u nas swoje święto, byłam też i ja w "gościach" u niego, zrobiłam troszkę zdjęć, wydałam troszkę więcej pieniędzy.
Cała impreza robi wrażenie choćby swoim rozmachem i cenami :). Jest to fajny sposób na spędzenie niedzieli nie tylko dla amatorów zabawy i kawałka dobrej rybki oraz zupy rybnej z karpia która jest rozdawana z kawałkiem chlebka jak grochówka na biwaku.

Wszystko z karpiem w roli głównej.




Gar w którym gotują zupę
 i zupa rybna z karpia gotowana w ilości jakiej nie umiem sobie wyobrazić


  Były też piękne kolorowe kramy które same przyciągały w swoją stronę

  Ryba była przygotowywana na różne sposoby


 No i oczywiście największa skarbonka dnia:)

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy

Wszystkie teksty i zdjęcia są mojego autorstwa i proszę ich nie kopiować bez mojej zgody