piątek, 10 sierpnia 2012

Mocno czekoladowe muffinki

To, że czekolada poprawia nastrój wiedzą chyba wszyscy i zawsze w podłym dniu dobrze sięgnąć po coś z czekolady, ale kto powiedział, że nie można taką babeczką  świętować. Dzisiaj właśnie był ostatni dzień moich nadgodzin i po powrocie z pracy moja córcia zaserwowała mi taką pyszną babeczkę. Kolejny słodki wypiek mojej Oli i z dumą muszę przyznać, że wychodzi jej to pieczenie coraz lepiej czyli jest coś co odziedziczyła po mamusi :)

Mocno czekoladowe muffinki

2 jajka 
20 dag cukru 
11 dag mąki 
6 łyżek kakao 
2 łyżeczki proszku do pieczenia 
2/3 szklanki mleka 
15 dag masła 
Dodatkowo; 
nutella 
kolorowa posypka
Wykonanie:
 Jajka ubić z cukrem i wymieszać z mlekiem, następnie dodać do wymieszanych na sucho mąki, kakao i proszku do pieczenia na koniec dodać rozpuszczone i przestudzone masło, delikatnie wymieszać wszystkie składniki ma powstać luźne ciasto.

 Ciastem napełnić foremki do muffinek (14 sztuk). 
Piec około 30 min w temp. 180 st.
 Muffinki po upieczeniu wystudzić i posmarować grubą warstwą nutelli, ozdobić kolorową posypką.







2 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy

Wszystkie teksty i zdjęcia są mojego autorstwa i proszę ich nie kopiować bez mojej zgody